Asiakkaat ja omaiset

Oletko kiinnostunut kuulemaan lisää Aulan palveluista? Onko sinulla läheinen, jota Aulan palvelut voisivat kiinnostaa? Ota rohkeasti yhteyttä meihin! 

Asiakkaaksi 

Mikäli toimintamme kiinnostaa sinua ole yhteydessä omaan sosiaalityöntekijääsi ja keskustele asiasta hänen kanssaan. Jos Aulan asiakkuus alkaa, tehdään asiakkaalle henkilökohtainen palvelusuunnitelma. Palvelusuunnitelmaa päivitetään asiakkaaksi tulon jälkeen 6-12 kuukauden välein sekä aina tarvittaessa. Kaikilla asiakkailla on siis aina ajantasainen palvelusuunnitelma. 

Kannatusjäsenyys

Voit liittyä Aulan kannatusjäseneksi ja tukea näin Aulan toimintaa. Jäsenenä pääset vaikuttamaan ja kehittämään kanssamme Aula toimintaa. Aulassa haluamme kannustaa niin asiakkaitamme kuin henkilökuntaakin kokeilemaan uusia asioita rohkeasti. Pyrimme jatkuvasti kehittämään toimintaamme ja kehittämistyöhön tarvitsemme uusia kannatusjäseniä.

Jäsenkokouksia järjestetään kaksi kertaa vuodessa, keväällä ja syksyllä. Jäsenyyttä voi hakea kotisivujen yhteydenottolomakkeen kautta.

Tule käymään tai lähetä meille viesti!